vineri, 17 ianuarie 2014

Un semnal ...altfel

Nu m-as fi apucat niciodata de lucrul cu alama fotodecupata, daca nu mi-ar fi placut in primul rand culoarea alamei. Chiar si acum, am constatat ca de multe ori prefer obiectele din alama in culoarea lor naturala, inainte de vopsire. In primul rand apreciez felul in care fiecare detaliu devine cu usurinta observabil. Dar si cea mai mica imperfectiune de montaj sau de conceptie a modelului. Iata de ce m-am hotarat sa va prezint si modele care sunt in culoarea alamei. Pentru inceput un semnal cu patru focuri model vechi (K1102*c). Am finisat modelul cu mai multa grija decat de obicei pentru ca, asa cum v-am spus, orice imperfectiune devine imediat observabila. Apoi l-am slefuit si l-am vopsit usor cu o vopsea metalica de culoare alama. A fost nevoie sa procedez astfel pentru ca altfel lipiturile cu cositor erau prea vizibile. Iata mai jos imagini cu semnalul aprins. Va rog sa observati si faptul ca am schimbat tipul de LED-uri cu unele fara lentila frontala.



Mai adaug inca doua imagini luate din alte unghiuri. Veti putea observa mai bine detaliile de asamblare ale semnalului. Sigur, orice semnal fabricat de mine are exact aceleasi componente, dar vopsitul le ascunde pe unele din ele:

Sper ca va place acest model. Daca v-ati dori un semnal (nu neaparat K1102*c) sau alt model fabricat de mine si realizat in aceasta tehnica, nu ezitati sa ma contactati. Astept cu interes comentariile dvs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu