miercuri, 30 noiembrie 2011

Cuple cu surub

Trebuie sa recunosc faptul ca nu mi-au placut niciodata cuplele folosite de fabricanti la modelele lor. Fie ele cuple simple cu bucla fie modelele mai noi cu mecanism culisant si distanta de cuplare redusa. Mi s-au parut mari si grosiere fata de modele pe care sunt montate. Asa ca m-am hotarat sa imi fabric eu un model de cuple care sa reproduca mult mai exact pe cele reale. Cat de bine am reusit puteti vedea aici. Si acest kit este fabricat tot din alama fotodecupata.
In versiunea prezentata, cupla nu poate asigura mersul lin al modelelor HO pe curbe stranse sau macaze. Exista insa posibilitatea de a se monta un sistem de extensie cu arc, iar in acest caz cuplele se pot folosi fara probleme chiar si pe retele ce respecta standardul Proto 87.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu