marți, 24 aprilie 2012

Locotractorul incepe sa prinda contur.
Iata cateva poze recente in care se pot observa diverse detalii din constructia modelului. Cabina este amenajata complet, diferite texturi ale podelei sunt redate intocmai, barele port-tampon contin toate detaliile (este respectat inclusiv modul de atasare la caroserie), mecanismul de franare este reprodus intocmai (atat cat este posibil pentru a nu incurca functionarea modelului) ... Va las pe dvs. sa descoperiti si alte detalii din fotografii. Sigur, modelul este inca neslefuit si nevopsit dar astfel, cel putin cei care apreciaza constructia in alama, vor putea vedea ca absolut toate componentele sunt din acest material.
Ce mai am de facut: in primul rand sa lipesc toate farurile (in fotografii apare doar unul deja montat), sa prind capacul filtrului de aer si zavoarele de la usile cabinei. Partea de sasiu este deja in pregatire pentru vopsit ...nu mai este mult.
Iata fotogafiile promise:








Parerile si comentariile dvs. sunt ca de obicei, binevenite.

5 comentarii:

  1. M-am uitat cu foarte mare atentie la fiecare poza. Nu pot sa spun decat ca, dupa parerea mea, arata extraordinar de bine. Sincere felicitari domnule Anghel

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc pentru aprecieri. Al doilea prototip este si el in lucru. Acesta va avea masca frontala de la motor schimbata (cea cu gauri rotunde, situate numai in partea de sus). Voi profita de zilele libere pentru a le finaliza pe ambele, in cateva zile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveti mana de aur, ochi de vultur si - mai important - pasiunea in inima pentru modelism feroviar. Jos palaria !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc foarte mult pentru aprecieri. Adevarul este ca aceasta pasiune este atat de frumoasa incat este greu ca odata ce ai capatat-o, sa o mai parasesti. Eu cred cu sinceritate ca suntem niste oameni norocosi (faptul ca ati vizitat blogul meu ma face sa cred ca si dvs. aveti aceeasi pasiune). Din acauza modelismului, eu nu am timp sa ma plictisesc niciodata si sper sa ramana asa pana la capat. Azi de pilda, am montat mecanismul osiei oscilante si dupa
      aceea m-am jucat ca un copil o gramada urmarind cat de bine se adapteaza chiar si la sine montate neglijent. Abia astept sa pun si motorul...

      Ștergere
  4. Nu stiam de latura asta a hobby-urilor tale.
    Sunt placut surprins!
    Iti doresc la cat mai multe si mai reusite modele!

    RăspundețiȘtergere