miercuri, 31 octombrie 2012

Pauza s-a terminat...

Am lipsit destul de multa vreme. Ma simt dator pentru aceasta cu ceva explicatii si am sa vi le dau. Le veti citi un pic mai jos. Dar mai intai trebuie sa spun ca am fost teribil de impresionat de numarul acelora dintre dvs. care m-au sunat sau mi-au scris si care s-au interesat de stadiul proiectelor mele, de intentiile mele de viitor sau pur si simplu m-au intrebat ce mai fac. Vreau sa va multumesc tuturor pentru acest lucru. Cumva, am simtit ca fac parte dintr-un fel de familie, de grup, sau de colectivitate (numiti dvs. aici cuvantul pe care il credeti mai potrivit) si acest sentiment de apartenenta nu este deloc putin lucru. Mai ales intr-o societate asa de eterogena si divizata ca a noastra de azi.
Si acum explicatiile promise.
Ei bine la unele proiecte am gresit. Am cautat sa gasesc motivele pentru care s-a intamplat asa si am vrut sa revin doar atunci cand voi fi multumit ca am gasit solutii. Mai concret:
- Locotractorul model Sibiu 1960 nu are aderenta suficienta. Fiindca nu este destul de greu. In plus am folosit la prototipuri o rasina care s-a dovedit ca ataca in timp emailul de la firele de conexiune. Am invatat asta dupa ce a trebuit sa il curat de vopsea si sa il refac de 2 ori. Acum sunt la a 3-a tentativa
- La Semnalele pitice de manevra blocurile optice pentru culorile alb si albastru nu se pot separa suficient. Ca urmare aprinderea unuia din leduri este vizibila si acolo unde nu ar trebui. Cred ca daca voi reusi sa torn o rasina perfect opaca in interiorul semnalelor, atunci acest lucru se va rezolva. Ei bine pana acum nu am gasit inca rasina potrivita. Dar mai incerc...
Alte proiecte au fost gresite de altii. Inca din vara am trimis la fotodecupat mai multe kituri noi cu modele de traverse pentru stalpi catenare si cu corectii pentru locotractor. Placile au fost intarziate de producator o vreme, apoi cand le-am primit am constatat cu neplacere ca sunt gresite. Adica lipseste interstitiul care separa rama placii de toate componentele de pe o latura. Placile sunt inutilizabile. Am discutat mult timp cu producatorul (acesta nu este din Romania) dar tot ce am putut obtine este ca vor reface comanda doar daca mai platesc un set de filme. Dar nu eu am gresit filmele, desenele mele sunt corecte!
Asa ca pana la urma am hotarat ca voi arunca placile gresite si le voi reface in alta parte. Dar asta costa. Ca urmare am hotarat, pentru a acoperi aceste costuri neprevazute sa renunt la inca o parte din colectia mea HO. Oricum, ma gandeam ca as vrea ca in timp sa am numai locomotive si vagoane facute de mine. Din alama, evident... O lista completa cu locomotivele si vagoanele scoase la vanzare o voi publica imediat.

Cam asta a fost. Nu a fost cea mai grozava vara, dar a fost una plina de invataminte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu