vineri, 22 iunie 2012

Variante pentru Locotractor

Am primit deja de la dvs. mai multe reactii si mesaje legate de Locotractorul Sibiu model 1960. Va multumesc tuturor atat pentru aprecieri cat si pentru interesul manifestat.
Intentia mea a fost de la bun inceput sa ofer acest model tuturor modelistilor interesati. Acum sunt in masura sa va furnizez toate detaliile. Vor exista 3 variante distincte ale locotractorului:
1. START-KIT L1201-sk. Acesta este gandit sa ofere cel mai mic pret cu putinta pentru aceia dintre dvs. care doresc sa il asambleze singuri. Start-kitul va contine placa de alama fotodecupata, o lista cu restul de materiale necesare si posibili furnizori pentru ele, instructiuni de montaj. Atentie deci: va fi nevoie sa completati continutul start-kitului cu alte materiale de gen: roti, motor, elemente transmisie... Eu va voi indica ce materiale am utilizat si de unde le-am procurat, dar veti fi liberi sa faceti alte alegeri. Posibil unele din cele necesare le aveti deja prin diverse cutiute.
Pretul unui start-kit L1201*a este de 28 eur/125 lei
2. Model nemotorizat L1201-fm. Aceasta varianta este complet asamblata si si vopsita. O puteti utiliza imediat pe macheta ...pe post de vagon. Modelul poate fi ulterior motorizat (eventual chiar si de catre dvs.) dar iluminarea farurilor este delicata si nu as recomanda sa o incercati.
Pretul modelului nemotorizat L1201*b este de 90 eur/400 lei
3. Model motorizat, cu iluminare L1201. Modelul este complet montat si vopsit. Farurile de pe travesele frontale sunt iluminate. Farurile de pe cabina sunt figurate, dar nefunctionale. Se poate realiza fie ca model analogic (farurile se aprind in functie de sensul de circulatie) fie ca model digital. La modelul digital decodorul va trebui sa il furnizati dvs (eu va recomand Digitrax DZ125sau Zimo MX621), manopera de montaj este cuprinsa in pret.
Pretul modelului motorizat L1201*c este de 160 eur/712 lei.

Toate variantele se pot comanda incepand de azi. Termenele de livrare vor fi cuprinse intre 3 si 6 saptamani, in functie de varianta aleasa. Astept comentariile dvs ...si eventualele comenzi.

2 comentarii:

  1. Buna Seara Anghel!Se mai pot face comenzi de locotractor?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata, da este posibil. In fapt chiar am in lucru cateva exemplare de locotractor. Ele vor avea o noua mecanica, mult imbunatatita sper eu. Este vorba de un alt motor (cu un cuplu mai mare) si de transmisie pe ambele axe, nu doar pe una). Este schimbat si modul de colectare curent.
    Aceste imbunatatiri se reflecta si in pret (200 eur). Modelul nemotorizat poate fi in continuare comandat (am si din acelea in lucru) cu pret neschimbat. Ca o noutate, exista acum si un model nemotorizat dar cu iluminare faruri (100 eur in loc de 90 eur)

    RăspundețiȘtergere