joi, 21 iunie 2012

Primul locotractor ...gata

Stiu ca a durat mai mult decat ar fi trebuit. Am sa explic...
Primul locotractor este gata. Iata cateva poze de azi:


Probabil multi dintre dvs. se vor intreba de ce a durat atat de mult (poze cu locotractorul aproape gata sunt de mult postate aici pe blog). Sunt mai multe motive:
- obiectul asta este mic, mult mai mic decat imaginile postate va sugereaza. Fiind foarte mic, este inevitabil si foarte usor. Atat de usor incat nu are nici un fel de tractiune. Eu am pus lest atat cat mi-a permis spatiul din sasiu. Dar nu este suficient.
- in proiectul prezentat, am lasat un spatiu sub cabina pentru montarea decodorului digital. Teoretic este loc, practic... am ars doua decodoare pentru ca la asamblare am ciupit cate un fir care a facut scurt unde nu trebuie.
Asta este pe scurt povestea. Ce imi propun sa mai fac in continuare:
- voi reproiecta modelul in asa fel incat sa las ceva mai mult loc sub cabina.
- voi proiecta si o "lada de scule" ce va fi pozitionata in spatele cabinei si care va face oficiul de lest suplimentar. Testele mele arata ca mai am nevoie de  circa 20 g lest pentru ca locotractorul sa poata
manevra unul doua vagoane de marfa. Adica exact ceea ce este de presupus ca poate face si originalul.
Comentariile si sugestiile dvs. sunt binevenite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu