marți, 24 decembrie 2013

Semnale pitice de manevra

A trecut destul de mult timp de cand am anuntat intentia mea de a fabrica asemenea semnale, pana azi cand vi le pot prezenta cu adevarat. Trebuie sa recunosc faptul ca producerea lor a fost mult mai dificila decat imi inchipuiam eu. Cutia de lumini are dimensiuni interioare mai mici de 4 x 2 mm si acolo trebuie sa incapa cele 2 leduri (alb si albastru) care in plus trebuie sa fie bine izolate atat optic cat si electric. Pana la urma cu ajutorul unor leduri in format 0603, a unui cablaj gros de 0,4 mm dubla fata si a unor straturi succesive de izolare... a mers! Va prezint mai intai 2 fotografii cu modelul gata (in a doua puteti observa si o comparatie cred eu foarte sugestiva, cu semnalul clasic de manevra):

Iar acum si imaginile cu semnalul aprins:

Acestea fiind spuse nu mai imi ramane de spus decat ca semnalul este de acum disponibil. Numele modelului si pretul raman cele deja anuntate: K1203 si respectiv 16 eur. Semnalul se livreaza insotit si de o placuta de alama fotodecupata cu 4 variante de inmatriculare (M1...M4). Puteti lipi cu o picatura de cianoacrilat placuta pe care o doriti pe fata postamentului.

Avand in vedere data de azi va rog sa primiti din partea mea urari sincere pentru ca Sarbatorule dvs. sa fie fericite, alaturi de cei dragi. La multi Ani si Craciun Fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu