sâmbătă, 3 martie 2018

Sasiurile LDM12 in probe de circuit

Am montat un decodor digital Digitrax DZ125 pe unul din sasiurile LDM12 si l-am pus la lucru in probe pe un circuit oval. Mai intai am dorit sa verific viteza maxima (fara a modifica nici una din setarile implicite ale decodorului). Aceasta a fost de aprox. 62 km/h adica foarte apropiata de viteza maxima reala a LDM12 care este de 55 Km/h. Iata sasiul la lucru:
Am testat apoi viteza minima la care sasiul functioneaza fara probleme. Aceasta s-a dovedit a fi de circa 6 km/h, o viteza foarte credibila pentru manevre in depou. Puteti vedea mai jos inca un clip la o viteza intermediara, dar mai apropiata de cea de manevra:
Am rulat sasiul circa 4 ore continuu, la diferite viteze mici si mari. Sunt multumit ca functionarea a fost aproape perfecta: motorul nu s-a incalzit practic de loc, suspensiile lucreaza foarte bine si asigura culegerea curentului fara intreruperi. Singura observatie ar fi o usoara sacadare a mersului la viteze extrem de mici. In mod cert aici este vorba si de rodaj, pentru ca in decursul celor 4 ore, lucrurile s-au imbunatatit continuu.
Inca o observatie: am lestat sasiul cu 50 g, dar pot spune ca dupa rodaj si 25-30 g ar putea fi suficiente. Oricum, mai mult lest va ajuta la o mai buna tractiune a locomotivei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu