sâmbătă, 20 decembrie 2014

Locotractorul este gata!

Micul meu lot de locotractoare este gata:
si functioneaza:



Cateva cuvinte despre model, asa cum a rezultat el la final. Am reproiectat si am inlocuit complet sasiul cu partea mecanica. Scopul a fost acela de a insera inca un lest de plumb. Cele 2 lesturi din sasiu plus ladita aditionala din spatele cabinei asigura suficienta tractiune pentru ca micul locotractor sa poata trage sau impinge vagoane. In plus colectarea curentului de pe sina este net imbunatatita. In filmele de mai sus apare un singur vagon, dar trebuie sa stiti ca este unul greu, complet din alama, in fapt este cam de 3 ori mai greu decat locotractorul. Asa ca ne putem astepta ca 2-3 vagoane de marfa obisnuite sa fie la indemana voinicului. Am renuntat sa mai montez decodoare digitale sub cabina, iar in spatiul astfel castigat am instalat un circuit care permite aprinderea farurilor cu intensitate constanta la orice tensiune de alimentare mai mare decat 3,5 V. Oricum, locotractorul incepe sa se miste cam pe la 2,5 V. Viteza maxima atinsa (la 12 V) este si ea credibila, adica undeva in gama 25-30 Km/h (redusa la scara, evident).

Trebuie sa va spun ca din tot lotul finalizat azi, un singur exemplar este eventual disponibil. Am si pentru acesta o precomanda, dar inca neconfirmata.

Pana acum, la incheierea fiecarui proiect am spus si ce intentionez sa fac pe viitor cu modelul respectiv.
Aceste locotractoare au insemnat multa munca pentru mine si sunt dispus sa continui. Ca urmare, daca sunteti interesati de exemplarul ramas disponibil, contactati-ma (el costa 715 lei fara transport)! Dar nu vreau sa ma opresc aici. Incepand de azi si pana la sfarsitul lunii ianuarie voi strange precomenzi pentru un nou lot de locotractoare. Daca voi avea suficiente precomenzi (nu este nevoie de avans, ci doar de o optiune ferma de cumparare) atunci voi mai confectiona un lot. Trebuie sa va anunt de pe acum ca noul lot va avea un pret usor mai mare (175 eur in loc de 160 eur) pentru a acoperi toate modificarile aduse proiectului initial. Acest eventual nou lot va fi executat incepand din februarie si nu va dura mai mult de 3 luni de zile pana la finalizare. Daca sunteti direct interesati sau daca stiti pe cine care ar putea fi interesat, aceast mic locotractor este o bucata din istoria noastra feroviara. Astept precomenzi!

Inchei acum aceasta postare si probabil si activitatea pe blog de anul acesta, dar nu inainte de a va ura
un Craciun Fericit! si La Multi Ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu