joi, 26 octombrie 2017

Din nou despre boghiurile H

Ei bine, sunt gata. Le-am reglat (adica am gasit tipul de tija de otel arc ce ofera o buna suspensie) si le-am vopsit. Dupa mai multe teste privind anduranta vopselei, am ales vopseluri celulozice (similare cu cele auto) care promit sa reziste bine. Gata cu vorba, iata fotografiile:




Atunci cand am proiectat aceste boghiuri, ma gandeam ca nu exista o alternativa viabila pentru a personaliza vagoane de marfa, mai ales din epocile III sau IV. Calitatile de rulare ale boghiurilor m-au convins insa ca ele sunt o alternativa interesanta pentru oricine doreste sa ruleze vagoanele in mod regulat pe diorame, chiar si pe acelea care au sinele cu denivelari. 
Boghiurile sunt disponibile si pot fi comandate incepand cu data de 1.nov pe websitul Graphic Art srl in sectiunea dedicata Hobby/Modelism feroviar. Asadar, care este proiectul pe care il aveti in vedere?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu