marți, 3 februarie 2015

Rezervor pacura pentru locomotive seria 150.000

Acesta este micul meu proiect surpriza. Prin bunavointa unui prieten si coleg modelist, am intrat in posesia unor desene si fotografii de detaliu ale unor locomotive seria 150.000 aflate in prezervare. Este vorba de 150.216 (model fabricat la Resita) si 150.1114 (model fabricat in Germania). Ambele locomotive au fost transformate pentru a putea arde si pacura.
Modelul meu de rezervor pentru pacura reproduce in detaliu rezervorul locomovei 150.216, cu o mica exceptie: balustrada pentru mana curenta. Am ales sa fixez aceasta balustrada drept si nu in unghi (asa cum de altfel, este montata si pe rezervorul locomotivei 150.1114) pentru ca altfel ar fi devenit oarecum fragila si usor de indoit. Modelul rezervorului este acesta:


Rezervorul este din alama fotodecupata, rama de montare (in maron) este din bagheta de pin. Acest rezervor poate fi comandat si de dvs. daca va intereseaza modificarea modelului de locomotiva pe care il detineti. Va rog sa aveti in vedere ca rezervorul il pot livra montat si vopsit, dar nu dispun de timpul necesar pentru a-l monta pe modelul dvs. Daca sunteti interesati, va rog sa ma contactati pe e-mail.

2 comentarii:

  1. O idee excelentă, acest rezervor este foarte util, cred eu, pentru modeliștii semi-avansați. Am convingerea că rezervorul va fi realizat la același nivel premium precum au fost semnalele luminoase și Locotractorul.Sper ca rezervorul să fie disponibil cât mai curând, mâine intră în depoul meu un Rh50 Roco ce abia așteaptă să fie CFRizat și să își primească rezervorul...

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand, felicitari pentru Rh50 de la Roco ...si mltumiri pentru aprecieri! Chiar azi, eu voi termina de transpus desenul rezervorului in proiect gata de trimis la fotodecupare. Iar cum saptamana viitoare voi face o comanda, va intra si el in lucru. Va tin la curent.

    RăspundețiȘtergere