vineri, 6 februarie 2015

Tampoane functionale

Zilele de sfarsit de saptamana se apropie rapid si nu sunt eu acela care sa va retina prea mult. Am finalizat astazi (cu un test facut din materiale ramase de la alte modele), proiectul meu de tampoane cu
resort. Iata o fotografie cu modelul experimental (merge de minune, chiar mai bine decat tin eu minte
ca functionau tampoanele de la Micro-metakit, nu glumesc, dar este drept ca ale mele inca nu sunt vopsite):


Ca urmare, azi au si fost lansate comenzile pentru diverse parti componente. Puteti sa fiti siguri ca modelele mele viitoare vor avea toate genul acesta de tampoane.
Dar nu toate au mers "ca pe roate azi". Mai exact: rotile pentru LDH70 si cele pentru boghiurile tip H au sosit la cutia postala. Numai ca un lucru era scris pe factura si altul in plicurile cu marfa livrata. Am contactat furnizorul, am trimis inapoi rotile care erau alt model si am primit asigurarea ca rotile corecte au plecat spre mine. Inca doua saptamani de asteptare ...se mai intampla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu