duminică, 17 februarie 2013

LDM12 Malaxa

Am aflat de concursul LDM12 mult prea tarziu. Nu am mai putut participa. Dar asta nu m-a impiedicat sa admir realizarile participantilor, cu o mentiune speciala pentru modelul dlui. Alin Nistor. Mi-am spus inca de pe atunci ca intr-o zi, voi avea si eu propriul meu model. Ei bine, imi face placere sa spun ca ziua aceasta este tot mai aproape. Mult timp nu am facut nici un progres legat de acest proiect pentru ca nu reuseam sa gasesc diverse componente de care aveam nevoie. In special roti! Dar priviti ce continea pachetul pe care l-am primit la cutia postala acum 2 zile:
Acum chiar ca nu mai am nici o scuza. LDM12 Malaxa este in lista de proiecte!

Mai intai, cateva cuvinte despre modelul real. Am ales sa reproduc 2 locomotive distincte respectiv:

  • 95-0012-7
  • 95-0020-8

Diferenta intre cele 2 modele consta in rezervorul suplimentar pe care 95-0012-7 il are montat pe capota motorului. Iata o fotografie cu aceasta locomotiva (preluata de pe situl cfr.stfp.net):
Despre model:
Modelul pe care il propun va fi realizat din alama fotodecupata (carcasa) si nickel-argint fotodecupat (sasiu).
Motorizarea va fi asigurata de un motor cu 5 poli si volanta. In premiera pentru un model din aceasta clasa de pret, osiile vor fi montate pe bucse flotante cu suspensie individuala. Antrenarea se va face pe ambele osii, prin intermediul bielelor. Modelul va reproduce minutios detaliile originale. Cabina va fi amenajata, iar barele pentru mana curenta vor fi montate pe suporti la scara (bara - din nickel argint de 0,4 mm, suportii - din alama de doua dimensiuni diferite pentru cabina si capota motor). Tampoanele vor fi montate pe resorturi. Cupla cu surub va fi reprodusa si functionala.
Pe scurt, voi face un model de calitate!

Variante de kituri:
START-Kit  (cod L1304-sk, pret 38 euro)
- contine placile de alama si nickel-argint fotodecupat
Kit accesorii (cod L1304-ak, cupreinde un set de roti, montanti pentru biele, divese accesorii pentru detaliere cum ar fi: suporti mana curenta, cuple cu surub, pret 40 euro)
Kit motorizare (cod L1304-mk, cuprinde un motor Mashima MH-1224D, un reductor 1/40 cu melc si roata melcata, bucse bronz pentru axe, pret 32 euro)
Model gata montat si vopsit (cod L1304, pret 220 euro)

Primul lot de placi va fi lansat in fabricatie in luna aprilie.
 

4 comentarii:

  1. De curiozitate, osiile cine le-a facut ? Si cam ce pret are una ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    Rotile prezentate in fotografia de mai sus sunt fabricate in Anglia. Pretul lor impreuna cu alte accesorii necesare pentru detaliere (adica suportii pentru mana, curenta barele de mana curenta, cuplele cu surub) este de 40 euro. Kitul se numeste L1304-ak.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună seara, Se pot comanda kit-urile prezentate în articol?

    RăspundețiȘtergere
  4. Puteti face o precomanda pentru model sau pentru kituri. Cel mai probabil, vor fi disponibile in a doua jumatate a acestui an. Intrucat fata de aceasta postare, am avansat cu proiectul, acum am simplificat structura kiturilor. Vor exista numai doua si anume: L1503-sk - kit pentru carcasa (include atat vechiul start-kit cat si parte din kitul de accesorii) si L1503-mk - kitul de motorizare deja montat si testat. Am ales aceasta solutie deoarece reglajul partii de motorizare implica operatii pentru care este nevoie de scule speciale (reglajul bielelor la sfert de tura de exemplu).

    RăspundețiȘtergere