marți, 12 februarie 2013

Vagon transport pietris pentru cale ferata ingusta

Atunci cand am ales acest tip de vagon pentru a il reproduce, am stiut ca nu va fi simplu. Si am avut dreptate. Pana acum am facut 2 deplasari "de studiu" la Fieni si, cu certitudine, mai am nevoie de inca una. Dar sa lasam vorba si sa trecem la fapte, iata o fotografie a vagonului:
Varianta propusa de mine va fi evident chiar cea de la Fieni. Va acopania perfect locomotiva 0038. Modelul este realizat integral din alama fotodecupata la o calitate "de muzeu". Boghiurile sunt metalice cu lagare de bronz. Sistemul de cuplare il reproduce pe cel original (bucla dubla in "8" si pivot de blocare). La cerere se poate inlocui cu un sistem de cuple tip Greenwich). Primul lot de vagoane va fi lansat in luna martie.

Variante de comanda:

START-Kit:
- cuprinde placile de alama fotodecupata (cod V1302 -sk, pret 32 euro)
Kit Accesorii:
- cuprinde setul de roti, lagarele de bronz si tot ce mai trebuie pentru un model functional (cod V1302 -ak, pret 13 euro)

Modelul gata montat se va oferi in 2 variante
- individual (cod V1302 - pret 90 euro)
- set de 3 vagoane (numere de inmatriculare diferite) (cod V1302 -3, pret 250 euro)

Evident astept cu interes comentariile dvs. Propuneri pentru alte vagoane de cale ingusta pe care le-ati dori reproduse sunt de asemenea, binevenite.

7 comentarii:

  1. vagonul este foarte interesant. momentan nu colectiones vagoane la scara HOe dar astept cu mare interes vagoane la scara H0. mult succes

    RăspundețiȘtergere
  2. Va salut,
    voi avea pana la sfarsitul anului si vagoane HO, cu siguranta. Astept propuneri, ce anume v-ar interesa? Deocamdata eu am unele limitari in modelele pe care le pot reproduce. De pilda, evit suprafetele complexe (cum ar fi cele de la vagoanele de ciment - care de altfel imi plac foarte mult).

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua

    m-ar interesa forte mult vagoane de transport carbuni FALNS sau vagoane platforma LGS. Fotografii de referinta gasiti aici http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-m/litera-l.htm

    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Se mai poate comanda kit-ul ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate acest vagon nu a suscitat prea mult interes. Din acest motiv, realizarea sa practica a fost amanata. Totusi, eu nu am renuntat sa il construiesc. Trimiteti-mi va rog un mesaj pe e-mail si va voi tine la curent cand va fi disponibil.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua!
    Stiu ca e o intrebare ciudata, dar aveti schite cu acest vagon? As dori sa fac o recreatie la scara in Blender pentru un joculet cu trenuri pe care l-am inceput.

    RăspundețiȘtergere
  7. Va salut, nu stiu daca am suficienta documentatie pentru ce aveti dvs. nevoie, dar cu certitudine mai am fotografii si cateva desene cu cote. Daca doriti, putem continua sa discutam pe e-mail (il aveti in coltul din stanga sus al paginii), pentru ca eventual sa putem schimba si fisiere.

    RăspundețiȘtergere