luni, 24 noiembrie 2014

Lot de semnale luminoase tip nou si reduceri de sezon

Am finalizat un ultim lot de semnale luminoase model nou. Si acest proiect este acum inchis. Lotul a carei componenta o veti vedea imediat mai jos, l-am asamblat din toate placile de alama pe care le mai aveam disponibile. Ca urmare, si eu la randul meu, voi fi in masura sa onorez comenzile dvs. numai in limita stocului.


Iata ce cuprinde acest lot de semnale:
K1102*d - TMV ...4 buc (semnal cu 3 focuri si 2 cutii TMV functionale)
K1102*e ...8 buc (semnal cu 2+2 focuri)
K1102*g - TMV ...3 buc (semnal cu 2 focuri, cutie TMV functionala)
K1102*h ...4 buc (semnal cu 3+2 focuri)
K1202 ...2 buc (semnal repetitor)

Am inca o veste care sper sa va faca placere. Am operat anumite corectii (reduceri) la preturile acestor semnale. Preturile vor ramane valabile in perioada ramasa pana la sfarsitul anului, dupa care incepand cu 1.ian.2015 vor reveni la cele normale (scrise in paranteze).
Noua grila de preturi este urmatoarea:
K1102*d - TMV ...25 eur (in loc de 28 eur)
K1102*e ...21 eur (in loc de 22 eur)
K1102*g - TMV ...20 eur (in loc de 22 eur)
K1102*h ...24 eur (in loc de 28 eur)
K1202 ...12 eur (in loc de 15 eur)

In plus voi aplica si o reducere suplimentara pentru comenzile mai mari:
5% reducere din valoarea comenzii pentru minim 3 semnale comandate
10% reducere din valoarea comenzii pentru minim 5 semnale comandate.
Aceste reduceri suplimentare sunt valabile tot in perioada ramasa pana la sfarsitul anului si se aplica inclusiv comenzilor de semnale model vechi. Atentie, deja anumie modele din semnalele model vechi sunt epuizate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu