vineri, 28 noiembrie 2014

Semnale pitice

Inchid azi si trebuie sa recunosc faptul ca o fac cu o mare usurare, proiectul K1203 - semnal de manevra pitic. A trecut mult timp de cand am deschis aici pe blog acest subiect si trebuie sa va spun ca am facut destul de multe modele de atunci. Nu le-am prezentat aici pentru ca le-am considerat cumva intermediare; si ca urmare poate nu foarte reprezentative. In fapt, din punct de vedere al imaginii exterioare, foarte putine s-au schimbat intre aceste modele, dar in interiorul cutiei de lumini ...lucrurile au evoluat. Si nu putin.
Cateva imagini mai intai:




In prima imagine, la stanga monedei se poate observa un grup de tablite de marcaj M1 ...M4 care se pot lipi (cu o mica picatura de cianoacrilat) dupa dorinta fiecaruia pe postamentul semnalului (exista o semidecupare ce faciliteaza pozitionarea).
Lotul pe care l-am finalizat de semnale pitice nu este mare. In fapt doar un numar foarte limitat mai este disponibil pentru comanda. De aceea clientii care au mai achizitionat sau care intentioneaza sa achizitioneze si semnale luminoase clasice (model nou sau vechi) vor avea prioritate. Pretul unui semnal pitic ramane neschimbat (adica 16 euro) si nu este supus mecanismului de reduceri.
Am spus la inceputul postarii ca inchiderea acestui proiect este si o mare usurare pentru mine. In fapt aceste semnale s-au dovedit greu de fabricat (dimensiunile indica si motivul), iar decizia mea este clara: acet lot este si ultimul. Daca voi mai face in viitor semnale pitice de manevra, sunt convins ca va fi un alt proiect si probabil si un alt pret. Dar pana atunci va rog sa-mi dati voie sa le urez colegilor modelisti cu numele "Andrei" un an cat mai bun si voua tuturor o minivacanta reusita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu