marți, 4 noiembrie 2014

Lot nou de semnale luminoase tip vechi

"Rareori socoteala de acasa se potriveste cu cea din targ". Asa suna o vorba de duh, iar eu am invatat anul acesta cat de mult adevar contine. Evenimente mai presus de vointa mea, m-au obligat sa renunt temporar la proiectele mele in modelism. Am preferat in tot acest interval sa nu scriu nimic aici, pe blog. Mi-am dorit ca atunci cand voi relua postarile, sa am ceva concret de anuntat. Astazi o pot face.
Dar mai intai, as vrea sa va spun ca, desi nu am lucrat aproape de loc din martie pana in octombrie, am avut in schimb ragazul sa revad in minte tot ceea ce am facut deja, ce proiecte am in lucru si ce as vrea sa fac in continuare. M-am gandit la ce nu a mers cum trebuie in proiectele mele (in special la cele care sunt in intarziere), unde si daca am gresit in felul in care le-am abordat. Am tras cateva concluzii, care ma determina sa va anunt o noua abordare a acestei pasiuni, usor diferita de cea cu care v-am obisnuit. Iata despre ce este vorba:

1. Cu exceptia proiectului locomotivei Calugareni (care va ramane in asteptare deocamdata), voi continua si finaliza toate proiectele anuntate aici.
2. Ceea ce se schimba este insa abordarea in timp, in sensul ca nu voi mai derula mai multe proiecte separate in acelasi timp. Fiecare nou proiect va incepe atunci cand precedentul este complet finalizat.
3. Cand finalizez un proiect, un numar de exemplare din modelul proiectat vor fi disponibile. Le voi anunta aici, cu toate detaliile.
4. Un proiect finalizat va putea fi reluat ulterior (daca exista un interes care sa justifice acest lucru) dar numai dupa un interval de timp suficient (probabil de cativa ani) si numai in masura in care nu interfereaza cu proiectele curente. Aceasta inseamna ca numai numarul de modele anuntate ca fiind disponibile este garantat.
5. Imi propun sa imbogatesc continutul de informatii al acestui blog prin includerea de comentarii, review-uri si impresii personale despre articole, expozitii sau produse din domeniul modelismului feroviar. Cum eu sunt abonat la mai multe reviste, voi reda periodic informatii care ar putea fi si de interesul dvs. Sper sa va placa acest nou gen de postari si totodata sa le gasiti utile pasiunii dvs.

Acestea sunt modificarile pe care doresc sa le aduc felului in care lucrez dar si a modului in care ma prezint in fata dvs. pe blog. Eu sper ca in acest fel sa finalizez mai repede fiecare proiect in parte si sa pot astfel aborda cat mai multe si mai diverse modele.

Acestea fiind spuse, primul proiect pe care il inchid azi este: Semnale luminoase model vechi.
Din aceasta categorie fac parte:
K1102*a - semnal cu 2 focuri
K1102*b - semnal cu 3 focuri
K1102*c - semnal cu 2 + 2 focuri
K1102*f - semnal cu 3 + 2 focuri
K1308*a - semnal dual 3 + 3 focuri
Cu exceptia lotului prezentat mai jos, semnalele luminoase model vechi nu vor mai putea fi comandate.


Ultimul lot pe care l-am asamblat si care este disponibil incepand de azi cuprinde:
K1102*a - semnal cu 2 focuri prevestitor (galben-verde) ...2 buc
K1102*a - semnal cu 2 focuri de manevra (alb-albastru)  ...4 buc
K1102*b - semnal cu 3 focuri de parcurs ...2 buc
K1102*c - semnal cu 2 + 2 focuri de intrare/iesire ...3 buc
K1102*f - semnal cu 3 + 2 focuri de intrare/iesire ...1 buc

Daca se intampla sa aveti in vedere un asemenea semnal pentru diorama dvs. dati-mi de stire cat mai curand.

3 comentarii:

  1. Sa inteleg ca revin in actualitate proiectele locomotivelor?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca da. Dar mai intai voi finaliza toate proiectele incepute, dintre care unele sunt oricum, foarte avansate. Adica semnalele de diverse feluri si locotractoarele. Acum lucrez in fiecare zi si avansez destul de bine. Va invit sa vedeti ceva mai tarziu azi, o noua postare sper eu foarte interesanta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept cu nerabdare urmatoarele posturi!

    RăspundețiȘtergere