miercuri, 26 noiembrie 2014

Vanzare la usa garajului...

Incerc sa fac loc ...asta este adevarul. Am cumparat si asamblat in decursul timpului (eu impreuna cu fiul meu) destul de multe kituri de casute, turnuri, gari si altele asemenea. Le-am asamblat impreuna cu placere, cu gandul la o diorama a carei realizare s-a tot indepartat. Serban a crescut, pasiunile sale s-au schimbat si locul a devenit tot mai mic. Am hotarat ca trebuie sa fac ceva. Casutele noastre au nevoie de (alt)cineva care sa le foloseasca, iar eu am nevoie de spatiu. Ca urmare: Vanzare la usa garajului.

Casutele, turnurile, garile NU sunt in perfecta stare. Au fost depozitate (unele mai mult de 10 ani) si asta se vede. Dar nu este nimic grav, mai ales pentru un modelist cu rabdare. Mai sunt piese care trebuie relipite sau refacute pentru ca lipsesc. Tocmai de aceea vi le propun la preturi (zic eu) de nerefuzat.

Modelele urmatoare (adica modele simple sau cu piese lipsa) costa 5 (cinci) lei:

Modelele urmatoare (casute normale) costa 10 (zece) lei:








 Modelele urmatoare (modele deosebite) costa 15 (cincisprezece) lei:


Modelele urmatoare (gari) costa 20 (douazeci) lei:



Aceasta vanzare este rezervata modelistilor din Bucuresti (nu vad cum as putea sa impachetez si sa trimit in siguranta aceste casute in alte localitati). Fara indoiala, daca nu locuiti in Bucuresti, dar aveti drum si va intereseaza ...va stau la dispozitie.

Un comentariu: